неделя, 14 декември 2014 г.

Взаимност


©  Елена Начева


     ОписаниЕ:
     От столетие тия Двамата дават подслон на Любовта в този дом!
На тях са полагали морни бабарани отците, предците, вероятно след време и внуците... Ако, разбира се, дотогава, някой не ги метне на тавана... О, не защото са стари и грозни! Те са лафамозни! А поради друга причина прозаична - че Любовта е излязла от мода и е архаична.



Artist © Nina Zlateva /"Взаимност"

*
- Чу ли ги, мила, преди да ни оставят на мира, да си отдъхнем за малко от тях, изказаха мъдрост накрая, която ме главозамая! ВЗАИМНОСТ е дума – мост! Вдигам тост за този ВзаимЕНмост! Обяснявам на всеки гол и бос език, да не кажа „невеж”, че като я дъвче, трябва да слага пълнеж. За да не рухне от Моста, преминаващата Взаимна Любов!

- Да, любими, стига, оф, толкова си прав, седни да си починеш! Толкова емоции попих от тия морни бабарани, че се изпотих и от чувства преливам... Искам на Тишина и Празнота да се насладя! Прегърни ме!

- Обичам те, не отричам, но нима не се увличаш в порочни желания?! Ако Те ни хванат, че имитираме човешките им деяния, тогава?!

- Да ходят на Дивана, да дивеят там! Мен не ме е срам, че те обичам!

- Прегръщам те, добре, но да знаеш, че ако след 9 месеца ми тупнеш на главата табуретки, не си познала, правиш криви сметки!

                                   Елена Начева © ELA


§ 


 Театър ЕЛА , Лафамилия /  Theatre ELA , LaughFamilia



Няма коментари:

Публикуване на коментар